Szanowni Państwo!

Niniejsza strona pomocy nie jest już aktualizowana. Nowa strona pomocy, uaktualniana na bieżąco przez obecnego operatora systemu, znajduje się tutaj.

W systemie PBN, konto może założyć każda osoba, która chce mieć swobodny dostęp do danych zdeponowanych w bazie PBN. Dzięki założeniu konta w PBN, Użytkownik może dodawać publikacje oraz edytować publikacje już wprowadzone. W celu założenia konta, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.

1. Na stronie PBN https://pbn.nauka.gov.pl/ należy kliknąć na przycisk "Zarejestruj" znajdujący się w prawym górnym rogu strony. System automatycznie przeniesie do strony rejestracji nowego użytkownika.

2. Wyświetli się formularz rejestracyjny, który należy wypełnić. Podany adres e-mail będzie jednocześnie loginem. Po wypełnieniu wszystkich pól należy kliknąć na przycisk „Zarejestruj” znajdujący się w prawym dolnym rogu formularza. Na adres podany przy rejestracji zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca założenie konta w PBN.

3. Po odebraniu wiadomości potwierdzającej założenie konta należy kliknąć w znajdujący się link aktywujący.
4. Konto jest założone i aktywne.


Ważne:
• Jeśli powyższa wiadomość nie dotrze w ciągu godziny, należy sprawdzić folder "Spam". Jeśli e-mail nie będzie w folderze „Spam”, należy ponownie wysłać e-mail aktywujący. Pole do wysłania ponownej aktywacji znajduje się pod formularzem rejestracyjnym. Należy wprowadzić ten sam adres e-mail, który był podawany przy rejestracji. Następnie kliknąć na przycisk „Wyślij ponownie e-mail aktywujący”.

• Jeśli wiadomość ponownie nie dotrze w ciągu godziny, należy skontaktować się z działem pomocy PBN.
• Pełne korzystanie z systemu PBN umożliwia powiązanie konta z bazą autorów.

Instrukcję można pobrać w formacie PDF.